Вимоги Програми до компетентностей учнів
Античність
АНТИЧНІСТЬ Предметні
компетентності Учень (учениця): ●
знає загальні особливості розвитку античної літератури; ●
називає видатних представників античної літератури, їхній внесок в
історію світової культури; ●
розкриває концепцію людини і світу в античній літературі та її втілення у
прочитаних творах; ● називає основні цикли давньогрецьких міфів (троянський, фіванський, про аргонавтів), їхні ключові міфологічні образи і сюжети; ●
переказує та інтерпретує сюжети троянських міфів, передбачених
програмою; ●
характеризує центральні міфологічні образи й символи троянського циклу; ●
розповідає про основні факти життя і творчості митців; ●
розкриває специфіку втілення міфологічних образів і сюжетів у творах
античних авторів; ● знає визначення понять «героїчний епос», «елегія», «ода», «трагедія», їхні характерні ознаки, які виявляє
у прочитаних текстах; ● знає визначення поняття «віршовий розмір», виявляє гекзаметр і пентаметр у прочитаних творах; ●
аналізує вірші поетів з акцентом на розкриття античних ідеалів,
авторської позиції; ●
знає загальні особливості розвитку лірики, епосу і драми в добу античності; ●
розкриває художні конфлікти в прочитаних творах; ● характеризує образи Ахілла, Гектора («Іліада» Гомера), Прометея («Прометей закутий» Есхіла), Енея («Енеїда» Вергілія); ● установлює схожість і відмінності міфологічних образів та їхнім утіленням у літературних творах (на прикладі прочитаних текстів); ● розкриває специфіку втілення вічних образів античності в зарубіжній і українській літературі, у творах світового мистецтва (на прикладі 1-2 творів
за вибором); називає імена відомих українських перекладачів творів античності, висловлює судження про їхній внесок у розвиток української
культури, прилученні українства до світових вершин. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.